Γιατί όμως να επιλέξετε εμάς;

Για την πολυετή εμπειρία μας

Δημιουργήσαμε και συντηρούμε πολυάριθμα eshops, για πολλούς ΚΑΔ

Για την αποδοτικότητά μας

Η δουλειά μας δεν σταματά στην δημιουργία του eshop, αλλά συνεχίζει καθώς αυτό αναπτύσσεται

Για την ποιότητα συνεργασίας

Έχουμε δημιουργήσει μακρόχρονες συνεργασίες με όλους τους πελάτες μας

Για τον σχεδιασμό μας

Ανάλογα με τις απαιτήσεις σας και τις ιδιαιτερότητες της επιχείρησής σας

Για τη συνολική λύση

που ολοκληρώνεται με την κατασκευή γεφυρών για το ERP σας, τη διασύνδεση με την αποθήκη κλπ.

Για την τεχνική υποστήριξη

που περιλαμβάνει λύσεις σε οποιαδήποτε αναβάθμιση ή ειδική λειτουργία επιθυμείτε

Τί παραπάνω προσφέρουμε;

Τα δεδομένα σας είναι πολύτιμα και τα έχετε “χτίσει” με πολύ κόπο. Σεβόμενοι λοιπόν όλη την πρότερη εργασία σας, μπορούμε να εισάγουμε στο eshop δεδομένα που έχετε αποθηκευμένα στο ERP σας, στο παλιό σας eshop, σε αρχείο excel ή csv ή xml, ή οπουδήποτε αλλού τα έχετε. 

Έτσι όχι μόνο δεν θα χρειαστεί να μπείτε στην επίπονη διαδικασία εισαγωγής στοιχείων, αλλά επιπλέον θα εξασφαλίσετε τη συμβατότητα του erp σας με το eshop, θα εκμηδενιστούν οι πιθανότητες λαθών καταχώρησης και επιπλέον η λειτουργία του eshop σας θα πραγματοποιηθεί σε ελάχιστο χρόνο! 

Επιπλέον, υποστηρίζουμε λύσεις αυτοματοποίησης εισαγωγής ή μεταβολής δεδομένων (π.χ. τιμών), εφόσον υπάρχει σύνδεση με βάση δεδομένων είτε δική σας είτε π.χ. των προμηθευτών σας.

Απεριόριστη παραμετροποίηση, σύμφωνα με τις ανάγκες σας

Χρειάζεστε κάποια ιδιαίτερη, εξειδικευμένη λειτουργία; 

Πέρα από τις έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις που θα σας προτείνει η ομάδα μας, έχουμε τη δυνατότητα και την εμπειρία για την ανάπτυξη custom εφαρμογών που θα προσαρμόζονται απόλυτα στις ανάγκες σας.

 

Οι custom εφαρμογές μπορεί να έχουν τη μορφή Plugins στην κύρια πλατφόρμα του eshop ή ακόμα και να αποτελούν ανεξάρτητες εφαρμογές που θα επικοινωνούν με λογισμικό το οποίο ήδη κατέχετε ή με λογισμικό των προμηθευτών, πελατών κλπ.

 

Ρωτήστε μας για το πως μπορείτε να λύσετε όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζετε. Θα χαρούμε να βοηθήσουμε!

SEO (Search Engine Optimization)

Ποιο το νόημα να έχετε ένα eshop το οποίο να είναι σε υπόγειο χωρίς παράθυρο και χωρίς καμία πινακίδα για την ύπαρξή του;

Ακριβώς, κανένα! Με τη χρήση του SEO θα βοηθήσουμε ώστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα να ανέβει στις πρώτες σελίδες αποτελεσμάτων της Google και επόμένως να μπορείτε να διαχειριστείτε πλήθος πελατών.

Το SEO όμως δεν είναι μία εφάπαξ ενέργεια. Χρειάζεται συνεχείς παρεμβάσεις και ρυθμίσεις. Για το σκοπό αυτό θα σας εκπαιδεύσουμε και θα είμαστε συνεχώς δίπλα σας έτσι ώστε μόνοι σας, κατανοώντας τις βασικές αρχές του SEO και τα λάθη που πρέπει να αποφεύγετέ, να φροντίζετε για αυτό.

Επιπλέον, μπορούμε να σας συμβουλεύουμε για λέξεις-κλειδιά που θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε (ανάλογα με τον τομέα της δραστηριότητάς σας) αλλά και για την πορεία του ανταγωνισμού, έτσι ώστε να διαθέτετε πάντοτε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα!

Φιλοξενία σε αξιόπιστους και ταχύτατους servers

Αναλύουμε τις ανάγκες σας και το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και εφαρμόζουμε για εσάς την καλύτερη λύση φιλοξενίας σε γρήγορους και αξιόπιστους servers στην Ελλάδα ή την ΕΕ ή άλλη χώρα ή στο cloud.

Στόχος μας είναι καταρχήν το αξιόπιστο hosting με ποσοστό άνω του 99,99% uptime, η μέγιστη ταχύτητα με βάση το πελατολόγιό σας (στοιχείο το οποίο αποτελεί και κριτήριο για την κατάταξή σας στα οργανικά αποτελέσματα της Google), η ύπαρξη backups, το άριστο hardware και η αποτελεσματική τεχνική υποστήριξη.

Να σημειωθεί ότι η φιλοξενία του eshop θα γίνει σε servers ειδικά βελτιστοποιημένους για την πλατφόρμα σας, παρέχοντας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Και φυσικά, όλα αυτά στις καλύτερες τιμές!

Σημαντικές ευκολίες που θα διευκολύνουν τη ζωή σας!

Σας προσφέρουμε μία πλειάδα ευκολιών με τη μορφή plugins που θα σας φανούν εξαιρετικά χρήσιμα, όπως:

  • One page checkout. Μαζεμένα σε μία σελίδα θα υπάρουν όλα τα στοιχεία που αφορούν: τα προϊόντα της παραγγελίας, η διεύθυνση του εντολέα και του παραλήπτη, ο τρόπος πληρωμής, ο τρόπος αποστολής, η επιλογή courier, τυχόν κουπόνια ή εκπτώσεις που εφαρμόζονται. Φυσικά η ευκολία παραγγελίας συνεπάγεται ευκολία παραγγελίας και επομένως περισσότερες παραγγελίες!
  • Ενημέρωση μεταφορικής. Για να μπορείτε να χειρίζεστε την αποστολή των παραγγελιών σας, γρήγορα, χωρίς κόπο και χωρίς λάθη, είναι αναγκαίο να έχετε αυτοματοποιήσει την αποστολή των παραγγελίων σε συνεργασία με την εταιρεία courier με την οποία συνεργάζεστε (μία ή περισσότερες). Επίσης μέσω της ίδιας διαδικασίας, θα ενημερώνεται ο πελάτης για το tracking number και επομένως θα μπορεί ο ίδιος να παρακολουθεί την πορεία της αποστολής της παραγγελίας του.

Ασφάλεια

Οι κίνδυνοι εκεί έξω είναι πολλοί και σε ένα φτωχό σχεδιασμένο site, με τη χρήση αποκλειστικά και μόνο έτοιμων λύσεων μπορεί να ενέχει κινδύνους καθώς προβλήματα αποκαλύπτονται καθημερινά ενώ οι επιθέσεις από hackers (….η από ανταγωνιστές) πληθαίνουν μέρα με τη μέρα.

Συνεργαζόμενοι μαζί μας, θα έχετε εξασφαλισμένη την ασφάλεια του eshop σας. Ο έλεγχος ασφαλείας θα είναι καθημερινός, η ανάλυση των  logs σύνδεσης θα γίνεται σε συνεχή βάση, ενώ ταυτόχρονα πέρα από την “ασφάλιση” του eshops με κατάλληλα plugins ασφαλείας, ο server φιλοξενίας θα είναι κατάλληλα θωρακισμένος για κάθε είδους επίθεση.

Εννοείται ότι στα πλαίσια της συνερασίας μας, θα υπάρχει συνεχή ανανέωση των plugins  ή του ίδιου λογισμικού του eshop έτσι ώστε να διασφαλίζεται η ακεραιότητα του καταστήματός σας!

ΔΩΡΕΑΝ!!!!!

Δημιουργία eshop, φιλοξενία, υποστήριξη, διασύνδεση με ERP
και Τράπεζες, SEO

...αυτό δεν θα το βρείτε ΠΟΥΘΕΝΑ!

ΔΩΡΕΑΝ!!!!!

Δωρεάν υποβολή χρηματοδότησης στο ΕΣΠΑ.

Θέλετε να αναβαθμίσετε το υφιστάμενο eshop σας ΔΩΡΕΑΝ;

Έχετε ήδη ένα eshop το οποίο είναι παρωχημένο ή θέλετε να το αναβαθμίσετε; Θέλετε να κάνετε συμβατό με κινητές συσκευές ή να αλλάξετε το σχεδιασμό του ή να το συνδέσετε με κάποια τρίτη εφαρμογή;

Δικαιούστε επιδότηση έως 1.500 ευρώ για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020!!!

Πληροφορίες για την επιδότηση 5.000€ από το ΕΣΠΑ

Επιδότηση
  • Έως 5.000 ευρώ σε κάθε επιχείρηση με διακριτό ΑΦΜ για την απόκτηση εξοπλισμού πληροφορικής και την υλοποίηση άυλων ενεργειών (λογισμικό/υπηρεσίες) με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος.
  • Έως 1.500 ευρώ για αναβάθμιση ηλεκτρονικού καταστήματος εφόσον η επιχείρηση το διέθετε ήδη πριν τις 18/3/2020.

Η προθεσμία υποβολής των σχετικών αιτήσεων είναι η 22 Φεβρουαρίου 2021 μέχρι την 23 Μαρτίου 2021. Η υποβολή θα γίνεται μόνο ηλεκτρονικά!  Αναλαμβάνουμε την υποβολή της πρόταση για εσάς.

Μην χάνετε χρόνο λοιπόν! Εκδηλώστε τώρα ενδιαφέρον σας ώστε να προλάβετε να επιδοτηθείτε!!

  • Στο Πρόγραμμα εντάσσονται επιχειρήσεις, οι οποίες:
  • δραστηριοποιούνται στο λιανεμπόριο (ΚΑΔ 47 και αναλυτικοί αυτού με όπως περιγράφονται στο Παράρτημα Χ) είτε ως κύρια δραστηριότητα, στην έδρα ή στο υποκατάστημα, είτε ως δραστηριότητα με τα μεγαλύτερα έσοδα.
  • διατηρούν Φυσικό Κατάστημα λιανικής πώλησης ειδών, σε διακριτό της οικίας τους χώρο, δηλαδή εμπορικό χώρο που υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες.
  • έχει ανασταλεί η λειτουργία τους για τουλάχιστον μία ημέρα στο διάστημα από την Τετάρτη 18 Μαρτίου 2020 και μετά.
  • οι υφιστάμενες  επιχειρήσεις να έχουν μείωση τουλάχιστον 20%  στον  κύκλο εργασιών τους κατά το 4ο τρίμηνο του  έτους 2020 σε  σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του έτους 2019. Για τις νεοσύστατες η μείωση θα θεωρηθεί 100% στον κύκλο εργασιών τους.
  • το συνολικό ποσό των ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που έχει λάβει στο παρελθόν η επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένης της ενίσχυσης από αυτή τη Δράση, να μην υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ μέσα σε μία τριετία (τρέχον οικονομικό έτος και τα δύο (2) προηγούμενα οικονομικά έτη) πριν από την ημερομηνία ένταξης της πρότασης.
  • πληρούν τις προϋποθέσεις εφαρμογής του Καν. 1407/2013 (De Minimis).
  • δεν συντρέχουν λόγοι αποκλεισμού της παραγράφου 1 του άρθρου 40 του ν. 4488/2017 (Α΄137) (επιβολή προστίμων για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας)
  • δεν εκκρεμεί σε βάρος τους εντολή ανάκτησης προηγούμενης παράνομης και ασύμβατης κρατικής ενίσχυσης βάση απόφασης ΕΕ ή ΔΕΕ.
  1. Eξυπηρετητές/διακομιστές (server) για τη φιλοξενία εφαρμογών – λογισμικού απαιτούμενου για την δημιουργία/αναβάθμιση και λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος, με τα συνοδευτικά στοιχεία του (πληκτρολόγια, οθόνη, κλπ.) και το απαιτούμενο λειτουργικό σύστημα. Επιτρέπεται και η απόκτηση με τη μορφή του Infrastructure as a Service (IAAS)
  2. Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές (Desktop/Laptop)
  3. Άλλος τεχνολογικός εξοπλισμός σχετικός με την δημιουργία/αναβάθμιση και την λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος (π.χ. εξοπλισμός Δικτύου, Bar code readers, εκτυπωτές, κλπ.)
  4. Υπηρεσίες σχεδιασμού, ανάπτυξης/αναβάθμισης και διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος e-shop 
  5. Ανάπτυξη ή/και πιστοποίηση ψηφιακής πολιτικής ασφάλειας

Μπορούμε να αναβαθμίσουμε το eshop σας ώστε αυτό να γίνει σύγχρονο, ελκυστικό και ταυτόχρονα αποδοτικό. Θα επανασχεδιάσουμε το κατάστημά μας ώστε να ανταποκρίνεται στις ανάγκες αποτελεσματικότερης προώθησης και να είναι προσβάσιμο από όλους!

Σημείωση: Στην περίπτωση αναβάθμισης υφιστάμενου ηλεκτρονικού καταστήματος δεν είναι επιλέξιμες οι δαπάνες προμήθειας εξοπλισμού.

Οι δαπάνες είναι επιλέξιμες από την 18η Μαρτίου 2020 και μετά.
Ημερομηνία Έναρξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 22/02/2021 και ώρα 13:00
Ημερομηνία Λήξης Ηλεκτρονικής Υποβολής: 24/03/2021 και ώρα 15:00.

Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και στη συνέχεια αναλαμβάνουμε εμείς να έλουμε σε επαφή μαζί σας, να κάνουμε την αίτηση, να την παρακολουθούμε και να σας ενημερώσουμε για τα αποτελέσματά της!

Καμία απολυτως για εσάς! Θα σας ανακτήσουμε μαζί τα δικαιολογητικά που απαιτούνται και στη συνέχεια αναλαμβάνουμε εμείς!

Συμπληρώστε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή τηλεφωνήστε μας

Σας περιμένουμε!

Scroll to Top